۶ پاسخ

دختر منم پاراکید دادم بالا آورد . شیاف استامینوفن ۱۲۵ اطفال استفاده کردم.
دختر من تا ۴ روز تب کرد.خیلی اذیت شدیم🥲

شیاف ۱۲۵ نصفشو بزار

دقیقا همین مشکل رو الان من دارم،
ساعت ۴ وقت استامینوفنش بود،
هر قطره ای که میخوره رو بالا میاره،
میترسم تب کنه
نمیدونم‌چیکار‌کنم، قبلا اینجوری نبود اصلا

عزیزم استامینوفن حکیم رو امتحان کن
شاید از اون بدش نیاد

فکر کنم طعم های مختلف داره شاید از مزش بدش میاد
پرتقال و توت فرنگی و اینا
من توت فرنگی میدادم خوب بود صورتیه موادش

برا واکسن بهش میدی؟

سوال های مرتبط