شیاف استفاده کن. عالیه. من برای پسرم بعد واکسن دو ماهگی استفاده کردم و خیلی آروم شد. برای چهار ماهگی هم حتما شیاف استفاده میکنم. شیاف استامینوفن 125 مخصوص کودکان
سعی کن تو ده دقیقه پاراکیدو بدی ک حالش بد نشه...تب خفیف ک با پاشویه کنترل کن اگ شدید شد یک دوم شیاف ۱۲۵ بزار هر ۴ ساعت یا ۶ ساعت
عزیزم من شیاف هم شنیدم
پاشویه کن
لباس زیاد تنش نکن ی دست لباس راحت و سبک
قطره پاراکید هم سر ساعت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.