۴ پاسخ

شیاف استفاده کن. عالیه. من برای پسرم بعد واکسن دو ماهگی استفاده کردم و خیلی آروم شد. برای چهار ماهگی هم حتما شیاف استفاده میکنم. شیاف استامینوفن 125 مخصوص کودکان

سعی کن تو ده دقیقه پاراکیدو بدی ک حالش بد نشه...تب خفیف ک با پاشویه کنترل کن اگ شدید شد یک دوم شیاف ۱۲۵ بزار هر ۴ ساعت یا ۶ ساعت

عزیزم من شیاف هم شنیدم

پاشویه کن
لباس زیاد تنش نکن ی دست لباس راحت و سبک
قطره پاراکید هم سر ساعت بده

سوال های مرتبط