مامانا شیرینی بیشتر دوست دارم یعنی نی نی من دختر ناز هس

۵ پاسخ

ما لرا میگیم هر کی ترشی میخوره بچش دختره ..ولی تو گهواره میگن هر کی ترشی بخوره پسره ..
همش هم الکیه بنظرم😅😅برا سرگرمیه فقط

نه گلم ربطی نداره

من عاشق شیرینی بودم بچه ام پسر بود

نه ربطی نداره من از شیرینی متنفرم انتی احتمال دختر داده

نه عزیزم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری