ما لرا میگیم هر کی ترشی میخوره بچش دختره ..ولی تو گهواره میگن هر کی ترشی بخوره پسره ..
همش هم الکیه بنظرم😅😅برا سرگرمیه فقط
نه گلم ربطی نداره
من عاشق شیرینی بودم بچه ام پسر بود
نه ربطی نداره من از شیرینی متنفرم انتی احتمال دختر داده
نه عزیزم ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.