من دادم تاثیری نداشت
نده عزیزم. یکی از آشناهامون ترنجبین داده به نوزادش.بچه اسهال شده و قطع نمیشد بستریش کردن
تورو خدا اب و عرقیجات وجوشونده واین چیزا ندین ب بچه هاتون هنوزکوچیکن گناه دارن تا۶ماهگی بچه غیر شیر نبایدحتی اب بخوره مگ اینک دکترش تشخیص بده.بازم خودتون اختیار کوچولوهاتون رو دارین اما براساس چیزی ک میدونستم گفتم عزیزم.اصلا ب حرف اینو اون گوش ندین خدایی نکرده اتفاق یکباره.بعضیا اب جوش نبات میدن یا اب میدن اوناهم خوب نیس.بچه خدایی نکرده مسموم میشه گناه داره
برای دلدردش شربت کامی کالم بده اب روی اتیشه عزیزم البته اول نظر دکتر مهمه
یبوست اگر شیرخشک میدی بگو که عوضش کنن و دلش و باروغن چرب کن و ماساژ بده و درکونشم چرب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.