۲۰ پاسخ

این اوضاع حالا حالا ها ادامه داره. بنظرم اگه همچنان اتش بس بود و جنگ نشد وپول اضافه و کناره داری برو

برو طلا بگیر یا دلارش کن بزار کنار

یک ماه دیگ صبر کن عزیزم

منم ۱۰ماه پیش عمل کردم اون موقع جنگ ۱۲روزه بود🤭ولی انجامش دادم😁

منم مثل شمام
منتظرم تکلیف جنگ‌مشخص شه بعدا برم

شوهرت ک باهات حرف زده حرفشم درست و قانع کنندست بنظرم خودتم ک شرایطو میبینی هیچی قابل پیش بینی نیست اصلا شرکتاهم تاکمی اوضاع جنگی بشه نیرو تعدیل میکنن پس یکماهم صبر کن

راست میگه صبر کن یه وقت جنگ بشه بی پول نشین

بنظرم برو من پارسال وسط ١٢ روزه رفتم

به حرف شوهرت گوش نده،مگه چندبار زندگی میکنی تا هستیم باید خوش باشیم برو عمل کن کیفشو ببر

زیر ساخت نمیزنن،برو حتما عملت رو

برو عزیزم
ی هفته دیر بری گرونتر میشه
و ماها همگی فقیر تر

برو حداقل اینکارو انجام داده باشی

عقب ننداز،انجام بده خیالت راحت شه

انجام بده به نظرم...

برو بنظرم

منم بخاطر لازم شدن پول صبر میکردم

ماه دیگه کلی گرونتر میشه که برو دختر تموم شه

من بودم میرفتم

منم موافقم. اخه تکلیفمون مشخص نیس روز به روز گرونی بیشتر میشه به احتمال خیلی زیاد جنگ با شدت بیشتری شروع میشه و ممکنه کار و کاسبی ها بخوابه و بهتره پول دستمون باشه

منم بودم صبر میکردم یک ماه

بنظرم برو...پیش کدوم دکترمیخوای برب

سوال های مرتبط