۶ پاسخ

من یه جلسه پیشش رفتم خوشم نیومد شلوغی مطبش بی نظمی و توضیح ندادنش و تشخیص اشتباه

دکتر خوبیه.من زایمان اول پیشش بودم.دستش هم سبکه.سر این زایمانم چون طبیعی بودم نرفتم پیشش.چون فکر کردم سنشون بالاست و مطبشون هم شلوغه.تشخیص اشتباه نمیده یا اگه باشه برای هر دکتری پیش میاد یعنی از سر نبود علم و تجربه نیست ،دلسوزه،مومن هم هست.دکتر خوبیه. یه کم سنتیه. اگه میپسندی مشکلی نیست که.

من تا ۳ماهگی پیشش میرفتم بعد دوسش نداشتم عوضش کردم ولی دستش سبکه زیرمیزی هم فک نکنم بگیره خیلی هم مذهبیه و ی کم سن بالا

میگن دست فوق‌العاده سبکی داره و بخیه هاش خیلی تمیز

من شنیدم خوب نیستن

سرچ کن میاره انگار میگن خوب نیست

سوال های مرتبط