۴ پاسخ

به نظر من خیلی هم کم نیست رو نمودار سبزه که چطور دکتر گفته کمه
هوش و تکاملش که خوب باشه مشکلی نداره

شیر خوردنش چطور میشینه

مال دختر من ۴۲هست کم من نمیدونم چیکار کنم خیلی هم نگرانم

تولدش چن بوده دور سر؟

سوال های مرتبط