مامانا کسی بوده از چهارماهگی ب بچش فرنی بده؟

۶ پاسخ

اره عزیزم من چهار ماه و نیم شروع کردم چون رفلاکس داشت

من سر بچه اولم از ۴ ماه دادم خیلی راضی بودم .از فرنی شروع کردم .

شروع نکن من متاسفانه ناشی گری کردم شروع کردم بچم کلا وزنش اومد پایین خیلی لاغر شده

همون ۶ ماهگی شروع بشه لااقل اکثر غذاهارو میتونی بهش بدی تا سه وعده

اره من كمكي شو از ٤ماهگيً شروع كردم

اره من چهار ماه پونزده روزش بود شروع کردم روز اول یک قاشق دادم روز دوم دو وعده یک قاشق و..

بله من دکتر بچم گفت بده منم میدم خیلیم دوس داره حتی گفت سوپ کودکم بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی