برا من کم بود پسره😁
برای من کم بوده و پسره
من سرپسرم سرد بودم الان دخمل دارم خیلی زیادشدم 🤦
ن بابا
من سره دخترم سرد شدم هم خودم هم همسرم ولی الان ک پسره زیاد شد هم خودم هم همسرم
برای کم بود پسره
من اولا خیلییی کم بود
الان زیاد شده
دخترگُلیه💗
بنظرم ربطی ب اینا نداره ماله من زیاد شده اما واس پسر اولیم نشده بود
اره من زیاد بود پسره
برا من زیاد شده وپسر
واسه منم زیاد شده و پسره
فک نکنم ربطی داشته باشه
برای من زیاد شد پسره
نه فکر نمیکنم تاثیر داشته باشه
واسه من زیاد شده و دختره. ربطی نداره به جنسیت . نمیدونم به چی ربط داره. آخه واسه همسرمم دیگه خیلی زیاد شده شاید واسه اون پسره😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.