به نظرتون سردرد رو جنسیت تاثیر داره😶

۲۰ پاسخ

منم سردرد داشتم نینیم دخمله

من دیروز رفتم آنومالی گفت ۵روز برات زود نوشته گفت اول برج بیا
اما یه دختر سالم داری

سر پسرم ک الان ۳سالشه یادم نمیاد اصلا سردرد بشم

منم خیلی سردردم اما دیروز سونو بهم گفت دختره

جاری من یادمه سردرد وحشتناگ داشت گریه میکرد از دردش دختر ناز داره الان

منم سردرد وحشتناک دارم ان گف دختر انومالی نرفتم هنوز

منم سر درد داشتم خیلی و بچم پسره

سر دخترم نداشتم این یکی خیلی شدید دارم انتی گفت پسر دیگه نمیدونم

بله سردرداکثرن براجنین پسره

من بیشتر شنیدم اینایی که سردرد زیاد دارن پسر دارن

اره منم سردرد داشتم نی‌نی‌ام پسره دیگه نمیدونم

بیشتر جنسیت پسر سر درد داره

نه عزیزم

منم خیلی سردرد دارم بچم هم پسره نمیدونم دیگه ربط داره به جنسیت یانه

طبق گفته ها کسایی ک نینی شون پسره سردرد بیشتری میگیرن خودمم همین طورم خیلی سرم درد میکنه در حالی ک اصلا قبلا درد نمیکرد

فکر نکنم

به من احتمال دخمل داد

انتی نگفت بهت

نمیدونم والا منکه همیشه سر دردم

منکه پدرم در اومد با سر درد

سوال های مرتبط

مامان نوژان وجانان مامان نوژان وجانان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد سبحان سوگل مامان محمد سبحان سوگل ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری