خانما خیلی سردرد میگیرم ربطی به جنسیت داره ؟

۹ پاسخ

ب جنسیت ربطی نداره منم کلی سردرد میشم حتی همین الان از شدت سردرد چشمام و گردنمم درد میکنه انتی گف دختره

من پسر دارم سردرد شديد ميگرفتم

شاید اب بدنت کمه یا ضعیف شدی ولی کلا سردرد زیاد میگن از علائم پسر داشتنه🩵

من به شدت سردرد دارم
به جنسیت هم ربط نداره

ت همین هفته ها سردرد طبیعیه
منم دارم

اصلن چه ربطی داره این علائم به جنسیت بچه بچس داخل رحم حالا پسر باشه یا دختر علائم هر بدنی فرق داره

نه ربطی نداره

من خیلی داشتم میگفتن پسره سونو هم احتمال ۸۰درصد پسر داد

جنین پسر باعث سردرد میشه

سوال های مرتبط

مامان نوژان وجانان مامان نوژان وجانان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری