۱۶ پاسخ

ندههههه

ببین خوده دکتر بهش قطره میده ی دونه ام قرص میده میگه سوراخش کن بهش بده همون میاره پایین

والا من تا دوماهگی هرروز دادم چیزی نشده معدش خراب نشده ما ب همه بچه هامون نوه هامون میدیدم مشکلی پیش نمیاد

من میدادم بهش... لیموشیرین ب اندازه چندقطره بده خوبه براش...

هیچی نباید بدی
جاش خنک باشه. هیچی روش نزن
چربی و تندی نخور
تند تند شیر بده

من همون قطره شیر خشت دادم که دکتر داد خوب شد

من مامانم هرروزیه پارچ درست میکردمیذاشت یخچال چندروزاول دائم برام تولیوان میاوردممیخوردم،به بچه هم ندادم،زردی هم نگرفت شکرخدا

من عناب دادم

بچه فقط شیر مادر میخورهه . چجور نمیترسین این چیزا رو به بچه هاتون میدین . ببر دکتر بچه اتو قطره بهت میده بزارش زیر دستگاه، با عرق کاسنی حمومش بده خودت ترجبین و شیر خشت بخور کافیه .

ب بچه جز شیر چیزی نده خودت بخوری بهتره اگه شیر خودتو میدی

من دادم و تاثیر داشت
ولی باید بهش شیر هم بدی
روزی ۲۰ سی سی میدادم بهش شکمش کار میکرد زود زردیش میرفت
اما حتما با شیر گاو محلی بچتو بشور نه پاستوریزه های سوپرمارکتی
عرق کاسنی و خاکشیر هم خودت بخور

قطره شیرخشت واسه زردی خوبه

شیر میدی بهش خودش رفع میشه
اگه یه درصد دیدی کم نشده و فلان ببر متخصص
ترنجبین و فلان نریز تو شکم بچه

من ترنجببن خودم میخورم

اصلا به بچه جز شیر هیچی نده
اکه شیرت کمه حتما شیر خشک بده تا هر چ زود تر دفع کنه وگرنه بدنش کم آب شه زردیش زیاد میشه

اصلا از این جور چیزا نده بچه ، خودت بخور از طریق شیرت میرسه به بچه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی