۷ پاسخ

داروی خونگی برای نوزاد استفاده نکن اصلا ، خودت بخور ، خنکی مثل هندونه دلستر زیاد بخور ، دلستر شیر هم زیاد میکنه تازه

من قطره بیلی ناستر میدادم

من میدادم ب پسرم

نده خطرناکه بیشتر بدی. قطره نئوناستر بگیر دکتر برام نوشت گفت همون ترنحبین خودتون. خیلی خوب بود هر ۸ساعت ۵قطره میدادم

دکتر گف خودم بخورم به بچه ندم

من پسرم زردی داشت بهش دادم خوب شد

ما دادیم زردیش کم شد بعد از چند روز استفاده
اگ نمیترسی روزی دوبار بده یبار صب یبار شب
اگ خاستیم قطره شیر خشت بگیر

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی