۱۲ پاسخ

اينايي ك ميگى ادرار اور درسته بچه بايد زياد ادرار كنه تا زرديش بره ولى بواسطه شير خوردن زياد
اينا فقط باعث ميشه ادرار بچه بيشتر بشه اب بدنش كم بشه در نتيجه زرديش بيشترم ميشه


و دليل دگ ك نبايد بدي اينه ك معده بچه گوارش بچه تا ٦ ماهگى فقط براى شيرمادر يا شيرخشك مخصوص سنش تكامل يافته

من دادم تاثیر داره
اما هردوساعت شیرش بده که دفع داشته باشه زودتر خوب میشه

قطره بیلی ناستر همون شیر خشت تصفیه شده برای نوزاده
قطره خیلی تاثیر داره
مرتب هم شیر بخوره

احتمال انسداد روده و خونریزی معده وجود داره

عزیزم هیچ کدوم و نده به نوزاد اصلا خوب نیست بچه فقط باید شیر مادر بخوره . اگه میخوای خودت بخور شیرت و بده بهش تاثیر می‌زاره

من دادم ولی تاثیری نداشت. گذاشتم داخل دستگاه

اصلا خوب نیست عزیزم.هیچ ربطی به زردی ندارن اینا،تازه میتونن زردیشم بدتر کنن

راستي لباسشم كم باشه گرم نگيرش بايد خنك باشه

توى كلاس امادگى زايمان بما گفتن بجز شير مادر هيييييچ چيزى ندين بهيچ عنوان

نه منم به دخترم دادم ولی فقط چاره کار شیر باید تند تند شیر بخوره دفع کنه شیرخشک بده چون شیر مادر زیاد نیست بعد تو غذا ها زردچوبه هست تو خون زرد نشون میده زیر مهتابی بخوابون

من گل ختمی و ترنجبین میدم

اصلا اینا خوب نمیکنه فقط هردوساعت شیربده غذای مقوی بخور تا دفع داشته باشه بعدم اینک ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی