۱۶ پاسخ

الهی عزیزم نگران نباش زود خوب میشه مال پسر من ۲۵ بود گفتن اگ نیاد پایین تعویض خون میکنیم ولی شکرخدا اومد پایین

الهی بمیرم چقد ازش خون گرفتن🥲

من دستگاه اوردم خونه ترنجبین بهش بده ک زود زود بره دسشویی بیاد. پاین زردیش

اوخی عزیزم انشاالله زود خوب بشه 😍

پسر من 7 بود دوشنبه مرخص شدم گفتن باید بستری بشه ما بستری نکردیم شیرخشت گفتن خوبه اون میدم بهش چیز دیگه هم هست که بدم بهتر بشه ؟

دختر من روی ۱۶ بود سه روز بستری بود رفت رو ۱۱ مرخصش کردن

مم دخترم ۳ روزگی رزدیش ۲۱ بود رفته دستگاه تند تند شیر بد بهش خیلی سخته 😞

بیمارستان به درد نمیخوره بدن بچه رو سوراخ سوراخ میکنن

زردی بچم ۱۳ بود الان دو روزه دستگاه آوردم خونه تا شنبه

من چهار روز اوردم خونه زردیش ۱۱بود دو روز موند دیگه نبردمش ازمایش مجدد شد ۱۵که البته ازمایش دادم بعد دو روز دیگه دستگاه گذاشتم شد هشت که دیگه نزاشتم خوب شد

من 6روزگی 19بود

منم ۳ روزه بستری شد تا ۴ شب
زردیش هم ۱۵ بود

سلام منزردی دخترم14بود گفتن دستگاه بهد بستری رفتم یک دکتر پیدا کردم یک قرص داد گفت سوراخ کن بچکون دهنش 3روز دخترم زردیش رفت خیلی خوب بود

اگه بتونی شیر خشک بديش سریع میاد پایین بچه من ۹بود شیرخشک دادم سریع اومد ۵ بعد۴ لیموشیرین هم خودت بخور تا بره تو شیرت چند تا قطره هم بریز تو دهنش سریع میاد پایین

زردیش چند بود؟

من ۵ روزگی بچه ام ۱۸ بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا جوجه🐣🫀 مامان سه تا جوجه🐣🫀 ۱۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی