۹ پاسخ

۱۲
۷.

14,5 هست و الان زیر دستگاهه دخترم
پسرمم دوبار گرفت و دوبار دستگاه گرفتم خونه سه روز موند دفعه دوم گفت طبعش گرمه لباس کم تنش کن کم کردم دیگه نگرفت

دخترمم الان دمای خونه رو 23 و لباس تنش نیست فقط مایبیبی تنشه
اینم طبعش گرمه

۱۲ بود ۷ روزگیش
۳ روز رفت دستگاه

۱۶ بود یزشب دستگاه شد ۱۲ ولی همچنان زرد بود

برای من 11و2 بود زیاده؟

با ۱۴.۵ بستری شد رسید به ۹ بعد رسید به ۱۱.۵ دیگه خوب شد

۱۳ خداروشکر ک برنگشت تا الان

۱۳/۴۲ بود ۳روزگی
۴شب و ۵روز زیر دستگاه موند تا خوب شد

پسرم ۱ روزش بود با زردی ۱۱ بستری شد با ۸ مرخص شد بار ۶ روزش شد با زردی ۱۸ بستری شد با ۸ مرخص شد باز اومدیم خونه دیدیم زرده خونه دستگاه گرفتیم ۱۲ بود شد ۹ دیگه چون هم سنش بیشتر شده بود هم وزنش گفتن خطرناک نیست دقیقا ۲۰ روزش شد زردی تموم شد ولی عزیزم طبق تجربیاتم اگه شیر خودتو میای روزی یه لیوان آب انار طبیعی بخور و شیر خشک بده هرچی دفعش بیشتر باشه زردی زودتر تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد