خانما زردی بچتون چند بود رفت تو دستگاه

۹ پاسخ

۹ بود برا نلا بیمارستان بردم ولی برا ارن دستگاه میارم اگه لازم بود

۶ روز داشت
۱۳ بود زردیش

۱۴ بود بستری شد

۲۰

قلفک بخر بزارش داخلش خوب میشه

برای من 12 بود یه شب دستگاه گزاشتیم خوب شد

۱۵...

۱۱ونیم بود

از ده به بالا میرن دسنگاه

سوال های مرتبط