منم دختر گرفته ازمایش دادیم ۲۰ بود اول گفتن بستری بعد گفتن ببر خونه ۳ روز دستکاه بزار دارو هم داد
یه روز گزاشنم فرداش باز بردم ازمایش شده بپد ۱۴ خداروشکز اومده بود پایین تر باز دیروز گزاشنم امروزم گزاشتم الانم تو دستکاهه تا فردا ببرم دکتر ظاهری ببینه بچه روببینه نظرش چیه میکه دستکاه و ادامه بده یا اوکیه
من دکترش یه قرص داد بعد 6 روز خوب شد قرص رو با شیر مادر قاطی میکردم روزی دو بار بدنش کامل پاک شد
عرق کاسنی به دست و پاش بزن.بهش قطره هم بده بخوره.شیرخشت و ترنجبینم عالیه
عزیزم بیمارستان بستری کردی یا دستگاه آوردی خونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.