پسرمن ۱۴ بود دکتر گفت دوروز زیر دستگاه بمونه .چون شب دستگاهو گرفتیم سه شب موند دوروز کامل
بله ولی برو از عطاری شیر خشت بگیر با ابجوش حل کن و از صافی بگذرون بده بچت بخوره عالیه زود رفع میشه زردی نیاز هم نیست ببری بستری کنی بچه هلاک بشه
اره حنما
بیست چهار ساعت و هر دوساعت بیار یه ساعت بیرون
دستگاه خیلی زود میاره پایین
از پسر من 14بود گفت دو روز دستگاه حالا هر چقدر موند زیر دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.