سلام عزیزم غربالگری دوم چیزای شیرین باید بخوری مثل اولی هست ولی تکمیل شده کلیه ها کبد معده قلب مغز انگشت های دست و پا دنده هاش قد و وزنش گوش بینی فک لب همه چیز دیگه بهت نشون میده یه آزمایش هم داره ک هم می تونی ناشتا انجام بدی هم می تونی صبحانه بخوری ولی باید قبلش انجام بدی با جوابش و جواب سونو آزمایش غربالگری اولی با خودت ببری پیش دکتر سونوگرافی (البته برا من اینجور بود هر شهری دکتراش فرق میکنه)درکل مثل همون اولی هست فقط باید مثانه ات نیمه پر باشه پر پر نباشه
نه انومالی فقط سونو هستش . اما انتی هم سونو هم ازمایش خون
غربالگری اول چجوریه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.