بالایی شیکتره
بالایی نازه
سلام مامانای باسلیقه میشه تو این اوضاع ک کسب و کارای اینترنتی کارشون خوابیده از ما حمایت کنید 🥲
لباس بچگانه خاستین در خدمتم کانال روبیکام👇
https://rubika.ir/pooshaak_selin
سفید صورتی
اولی .. من از این دامنایی که دکمه روشونه خیلی بدم میاد خیلی خزن
دوتاییش قشنگه اولی اسپرت تره دومی مجلسی
دوتاشم قشنگه
ولی بالایی بهتره
دوتاییش خیلی قشنگه ولی اولی قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.