۶ پاسخ

اره خوبه ترکیبش با آب هویج مثل بمب عمل میکنه

بلی خیلی خوبه

منم میخورم خوبه،ولی چون چاق کنندس یکی دو روز درمیون یه لیوان میخورم

طعمش چجوریه؟

آره خوبه منم میخوردم یادش بخیر 😌😌😬

اره من قبلا مصرف کردم خوب بود با اب یا شیر (گرم) بخور

سوال های مرتبط

مامان اُمید و ایمان مامان اُمید و ایمان ۱۲ ماهگی