#كيك_فنجوني
#شیرخشک
#شیرشب

تصویر
۱۴ پاسخ

#كيك_فنجوني
تخم مرغ.  ٢عددارد يك  و يك دوم پيمانه شكر دو سوم پيمانه روغن يك دوم پيمانه ماست  يك دوم پيمانه وانــيل و پــودر هل كمــي زعفران غليظ دو ق غ بــيكينــگ پــودر  دو ق چ أرد ر بيكينگ پودر  را الك كنيد و بذاريد كنارتخم مرغ و شكر را با وانيل خوب هم بزنيد حدود پنج شش دقيقه تا خوب كش دار  و كرمي رنگ بشه روغن و هل را اضافه كنيد و باز هم بزنيدتا مخلوط بشه ماست را كمي با قاشق هم بزنيد و به مواد اضافه كنيد و با همزن بزنيد در اخر زعفران را اضافه كنيد و همزن رو بذاريد كنارارد را كه از قبل الك كرده ايد در چند مرحله به مواد اضافه كنيد و با ليسك اهسته بصورت زيرو رو هم بزنيد تا مخلوط بشن و بعد بريزيد داخل قالب حتما حتما يك سوم قالب مواد بريزيد من بيشتر ريختم و كيك از اطراف  بيشتر اومد بالاروي كاپ كيك ها را كمي كنجد ريختم
و بعد گذاشتم توي فر

نوش جون دستورشو میدی

عزیزم چند قاشق کاکائو ریختی

به چه کردی😍😋

توی لیوان شیشه ای دسته دار ریختی؟

به به نوش جان🥰

تو سرخکن بدون روغن هم میشه گذاشت؟؟

توی فر تو لیوان یکبار مصرفم میشه بزاریم یا نه؟

تو فر گذاشتی یا قابلمه؟؟

#دستور اشتراکی

دستور لطفااااا😍

واایی😩😩🦦🦦دلممم خواست

نوش جااان

چقد عالی شده دستورشو‌میدید

سوال های مرتبط