#كيك_فنجوني
تخم مرغ. ٢عددارد يك و يك دوم پيمانه شكر دو سوم پيمانه روغن يك دوم پيمانه ماست يك دوم پيمانه وانــيل و پــودر هل كمــي زعفران غليظ دو ق غ بــيكينــگ پــودر دو ق چ أرد ر بيكينگ پودر را الك كنيد و بذاريد كنارتخم مرغ و شكر را با وانيل خوب هم بزنيد حدود پنج شش دقيقه تا خوب كش دار و كرمي رنگ بشه روغن و هل را اضافه كنيد و باز هم بزنيدتا مخلوط بشه ماست را كمي با قاشق هم بزنيد و به مواد اضافه كنيد و با همزن بزنيد در اخر زعفران را اضافه كنيد و همزن رو بذاريد كنارارد را كه از قبل الك كرده ايد در چند مرحله به مواد اضافه كنيد و با ليسك اهسته بصورت زيرو رو هم بزنيد تا مخلوط بشن و بعد بريزيد داخل قالب حتما حتما يك سوم قالب مواد بريزيد من بيشتر ريختم و كيك از اطراف بيشتر اومد بالاروي كاپ كيك ها را كمي كنجد ريختم
و بعد گذاشتم توي فر
نوش جون دستورشو میدی
عزیزم چند قاشق کاکائو ریختی
به چه کردی😍😋
توی لیوان شیشه ای دسته دار ریختی؟
به به نوش جان🥰
تو سرخکن بدون روغن هم میشه گذاشت؟؟
توی فر تو لیوان یکبار مصرفم میشه بزاریم یا نه؟
تو فر گذاشتی یا قابلمه؟؟
#دستور اشتراکی
دستور لطفااااا😍
واایی😩😩🦦🦦دلممم خواست
نوش جااان
چقد عالی شده دستورشومیدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.