میشه موهای شکم رو با موم اپیلاسیون کرد؟ضرری نداره برا نینی؟

۱۳ پاسخ

الان پوست شکم خیلی دردناک و حساسه ممکنه اذیت بشین، من حتی میرم سونو دردم میاد خیلی . ممکنه کیسه اب هم پاره بشه، به نظرم شکم موم نندازید

خیلی خطرناکه گلم نکن

من از دكترم پرسيدم گفت اگ درد زيادي حس نميكني مشكلي نداره منم از همون موقع اول بارداري موم ميكنم

اونقدرا گرم نیس که به بچه اسیب برسونه

والا من از اول بارداری کلا اپلاسیون میکنم👀

نکن خواهر نکن خدا نکرده چیزی میشه

واییی نه نکنییی خطرناکه

من دو سه بار با شمع زدم یه بار هم با بند انداختم اگه تحملت زیاده انجام بده چون فقط این دوتا شیمیایی نیستن

خیلی درد داره، با شیور برون اگه دارید بزنید خوب تمیز میکنه اصلا هم درد نداره

بجاش با ماشین ریش تراش همسرت شیو کن یا هم موبر

نه اصلا داغم هست برا بچه خوب نیست

وایییی دردم اومد،😑😮‍💨

اعمال درد خوب نیست، مخصوصا شکم که احساسش میکنه بچه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا 💗 مامان فاطمه زهرا 💗 روزهای ابتدایی تولد