۶ پاسخ

مگه میشه آخه الان دردشو تحمل کرد وااااای اصلا طاقت ندارم
مگه شکم مو داره 🤔

من میرم اپلاسیون شکممم ننداز با ژلیت میزنم بقیه جارو اپلاسیون

من ک رفتم اپلاسیون برا شکم پنج دقیقه هم نشد چون زخیم نیست دردم نداره. تازه الان بیست روزه زایمان کردم الان دارن میزنن بیرونن 😅برو اپلاسیون خیالتم راحته هر وقت زایمان کردی تمیزی

من دکترم گفت چون قبلا شکمم مو نداشت این الان هورمونیه تیغ نزنم منم رفتم اپیلاسیون چند روز پیش

چرا بری اپلاسیون درد میبری بچه هم از استرس شما ناراحت میشه شیو کن تو. خونه راحت با یه بار ضخیم نمیشه .اصلا تیغ مو رو ضخیم نمیکنه

من لیزر کردم کل بدنمو به جز کف پاهام 🤣
ولی موهای روشکمم و بیکینی و زیربغلم کم کم داره درمیاد
امیدوارم خیلی بازگشت نداشته باشه 🥲

سوال های مرتبط