خییییلی🫠
دکترت سنو اخر ک ببری معاینه میکنه اگ لگنت خوب باشه میگ طبیعی ولی اگ نه سزارین میزنه براتون من 3900بود بچه اولم طبیعی اوردم با 32بخیه😂😂
تا یه اندازه ای نرماله بعدش سخت میشه و بیشتر بخیه میخوری
بستگی به لگنت هم داره بعضیا لگنشون خیلی امادست ۳کیلو و خورده ای هم طبیعی زایمان میکنن بعضیا ۲کیلوهم نمیتونن
قطعا بله عزیزم
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.