اگه وزن بچه بیشتر باشه زایمان طبیعی سختر میشه؟

۶ پاسخ

خییییلی🫠

دکترت سنو اخر ک ببری معاینه میکنه اگ لگنت خوب باشه میگ طبیعی ولی اگ نه سزارین میزنه براتون من 3900بود بچه اولم طبیعی اوردم با 32بخیه😂😂

تا یه اندازه ای نرماله بعدش سخت میشه و بیشتر بخیه میخوری

بستگی به لگنت هم داره بعضیا لگنشون خیلی امادست ۳کیلو و خورده ای هم طبیعی زایمان میکنن بعضیا ۲کیلوهم نمیتونن

قطعا بله عزیزم

بله.

سوال های مرتبط