۷ پاسخ

من بعد دوماه شدم باز ديگه نشدم 🙄

درد دارم زیاد ولی نشدمممم چرا یک هفتسسسس😭

وای منم هنو نشوم

وااای من بعد شش ماه شدم دارم میمیرم از صبح 🥲🥲😭😭😭😭

منم نشدم چرا ایا

من چرا نمیشم الان بیست روز دردش دارم

من سه ماه داره میشه هنوز نشدم دست و پام گاهی خیلی درد میگیره همیشه عصبانی هستم حس میکنم افسرده شدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی