من بعد دوماه شدم باز ديگه نشدم 🙄
درد دارم زیاد ولی نشدمممم چرا یک هفتسسسس😭
وای منم هنو نشوم
وااای من بعد شش ماه شدم دارم میمیرم از صبح 🥲🥲😭😭😭😭
منم نشدم چرا ایا
من چرا نمیشم الان بیست روز دردش دارم
من سه ماه داره میشه هنوز نشدم دست و پام گاهی خیلی درد میگیره همیشه عصبانی هستم حس میکنم افسرده شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.