بالاخره بعدچهارماه پریودشدم🥲

۷ پاسخ

خیلی خونریزیم شدیده همش لخته مونده توشکمم همیشه قفسه ی سینم‌دردمیکرد همش بخاطراین بوده

آره شیر خودمومیدم سزارین بودم

منم نشدم😑

شیر خودتو میدی عزیزم؟
کاش منم بشم

وای من که هنوز نشدم

چشمت روشن عزیزم😂😅

دست راستت رو سر من😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی