۳ پاسخ

سلام عزیزم
من عدد nt مشابه شما هستم خیلی میترسم😭
الان بچه سالمه خداروشکر؟

خوبه تو رنج نرماله

دکتر من میگفت زیر‌دو‌باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان کیارش و آراد مامان کیارش و آراد ۴ سالگی