سلام خانوما
۳۶ .۲ برای بچه ۹ ماهه تبه ؟؟؟

۵ پاسخ

سلام خانما ببخشید یه هفته زود پریود نشونه ای چی

نه عزیزم

ن عزیزم

۳۷/۸به بالا تبه

سلام
۳۷ و نیم تبه
این درجه که شما میگین نرماله دمای طبیعیه بدنه

سوال های مرتبط

مامان دنیز و دریا مامان دنیز و دریا ۴ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۴ سالگی