۳۷ رو ۴ تبه یا نه

۶ پاسخ

سلام عزیز جانا😘 لطفا تو کانال من عضو بشید لباسای خارجی اروپایی که مناسب جیگر گوشه هاتون هست یا از لباسای تخفیفی دیدن کنید و مطلع بشید که براشون خريداری کنید،خوشگلا لباسا همگی راحتی مناسب بیرون و منزل صد درصد جنس تضمینی هستن که در صورت عدم رضایت از جنس، میتونید مرجوع کنید و پولتونو پس بگیرید، یعنی در این حد مطمئنم چون برای پسر خودمم از شون استفاده میکنم تا پاره نشن دور نمیندازیشون شعار منِ 😊میتونید روبیکا عضو بشید مامانای مهربون 💖💝👇از بادی های نوزادی تا تیشرت تک سن 2 سال و تیشرت شلوارک های دخترونه و پسرونه تا سن 14 سال موجود دارم
لطفا از من حمایت کنید عضو بشید 🙏💖
آیدی کانال kivana_kids@

آیدی خودم mami_sha @

با چه تب سنجی گرفتین ؟

والا برای پسرمن یعنی تب چون امکان نداره ۳۷بشه مریضیش ادامه دار نباشه من جات بودم استا میدادم

اره شروع تبه

بله شروع تبه

نه از ۳۷/۵ به بالا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ سالگی
مامان کیارش و آراد مامان کیارش و آراد ۴ سالگی