۳ پاسخ

عزیزم استامینوفن هرچهارساعت ولی اگه بروفن دادی هر۶ساعت میتونی بدی

سلام هر چهارساعت شربت بدین

اره تب محسوب میشه،تا۳۷.۲دمای عادیه ،هرچهارساعت میشه داد فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۴ سالگی
مامان قلب منی پسرم مامان قلب منی پسرم ۴ سالگی