سلام خانما ۳۷/۱ تبه؟با دیجیتالی زیر بغل

۵ پاسخ

نیم درجه بهش اضافه کنی یه مقدار کم داره

با دیجیتالی زیربغل باید یه نیم اضافه کنی و تب خفیف حساب میشه

نه عزیزم
شروع تب از ۳۷.۵ ب بالا

٣٧/٥ به بالا تب

تب بر بدم؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۴ سالگی
مامان کیارش و آراد مامان کیارش و آراد ۴ سالگی