۲ پاسخ

یه دکتر به من گفت با دیجیتالی زیر بغل از ۳۷ ب بالا تبه
یه دکتر دیگ گفت از زیر بغل با دیحیتالی ۳۷/۲ یا ۳۷/۳ تبه

تب نداره گلم ولی باز شک داری چک کن ی ساعت دیگه

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری ۵ سالگی