۲ پاسخ

من به بچم بیومیل پلاس میدادم باهاش سازگار بود خیلی خوب وزن داد و یبوست هم نشد

سوپرامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی