خانوما



پسرم واکسنش‌ گذشته یا نزدیکه برج ۱۱دنیا اومد

۲ پاسخ

باید وقتی دوماهش شد میبردی
نهایتا با یک هفته تاخیر

درست باید تو دوماهگی میبردی🫤🫤

سوال های مرتبط