پسر منم تازه خداروشکر بهترشده تب رو ۳۹و ۴۰و شیاف کامل هم تاثیر نداشت انچنان رو کنترل کردن تبش ؛دکتررفتم بابت گوشش ک التهاب داشت انتی بیوتیک داد استفاده کردم خداروشکر تبشم اومد پایین شاید بخاطر همینه ک بچه ات تبش پایین نمیاد عزیزم
بخاطر التهاب گوشش بهت انتی بیوتیک نداد دکترش
شیاف دیگه نصف نباید بزاری یدونه درسته برای تبش بزار...
واینکه اگر فقط تب داره و هیچ علائم دیگه ای نداره ممکن ویروس رزوئلا باشه علائمشم فقط تب شدید تا ۳ روز بعد یهو قطع میشه تبشم خیلی بالا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.