۳ پاسخ

پسر منم تازه خداروشکر بهترشده تب رو ۳۹و ۴۰و شیاف کامل هم تاثیر نداشت انچنان رو کنترل کردن تبش ؛دکتررفتم بابت گوشش ک التهاب داشت انتی بیوتیک داد استفاده کردم خداروشکر تبشم اومد پایین شاید بخاطر همینه ک بچه ات تبش پایین نمیاد عزیزم

بخاطر التهاب گوشش بهت انتی بیوتیک نداد دکترش

شیاف دیگه نصف نباید بزاری یدونه درسته برای تبش بزار...
واینکه اگر فقط تب داره و هیچ علائم دیگه ای نداره ممکن ویروس رزوئلا باشه علائمشم فقط تب شدید تا ۳ روز بعد یهو قطع میشه تبشم خیلی بالا میره

سوال های مرتبط