پوزیشن تاثیر انچنانی نداره خواهر فقط لذت ببر و بیخیال باش همین
همون پوزیش خانم پایین اقا بالا.ولی همیشه بهم میگفتن بعدش به پشت بخواب و بالشت بذار .اما سری اخر که باردار شدم به پهلو راست خوابیدم
درخواست دادم قبول میکنید داشته باشمتون 🤍
ببین خاهر از کسی ک س سال اقدام بود دارم بت میگم ما یبار زیر باسنم بالش میزاشتیم یبارم داگی بتز ی بار پام بالا ی بار داگی بعدشم ۱۰دیقه پا بالا بعدش بالش و میگرفتم و ب پهلو چپ دراز میکشیدم ۱۰دیقه چن دیقه هم روی شکمم ک قشنگ جذب شع و ترشح ک داشتم تا موقع ای ترشحم ادامه داش دو روز یا س روز پشت سر هم اقدام داشتیمم و کلا هردومون بیخیال بودیمم و سپردیم ب خدا
پوزیشن داگی یا دمر یا مرد روی زن بعدم تا یک رب روی کمر یا به پهلو بخواب و بالشت بذار زیر کمرت بعد از یک ساعت هم برو دستشویی
زير كمرت بالش بزار ك باسنت بياد بالا….يه ربع هم دراز بكش پاهاتو بده بالا…پوزيشن مرد روي زن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.