۶ پاسخ

پوزیشن تاثیر انچنانی نداره خواهر فقط لذت ببر و بیخیال باش همین

همون پوزیش خانم پایین اقا بالا.ولی همیشه بهم میگفتن بعدش به پشت بخواب و بالشت بذار .اما سری اخر که باردار شدم به پهلو راست خوابیدم

درخواست دادم قبول میکنید داشته باشمتون 🤍

ببین خاهر از کسی ک س سال اقدام بود دارم بت میگم ما یبار زیر باسنم بالش میزاشتیم یبارم داگی بتز ی بار پام بالا ی بار داگی بعدشم ۱۰دیقه پا بالا بعدش بالش و میگرفتم و ب پهلو چپ دراز میکشیدم ۱۰دیقه چن دیقه هم روی شکمم ک قشنگ جذب شع و ترشح ک داشتم تا موقع ای ترشحم ادامه داش دو روز یا س روز پشت سر هم اقدام داشتیمم و کلا هردومون بیخیال بودیمم و سپردیم ب خدا

پوزیشن داگی یا دمر یا مرد روی زن بعدم تا یک رب روی کمر یا به پهلو بخواب و بالشت بذار زیر کمرت بعد از یک ساعت هم برو دستشویی

زير كمرت بالش بزار ك باسنت بياد بالا….يه ربع هم دراز بكش پاهاتو بده بالا…پوزيشن مرد روي زن

سوال های مرتبط