۵ پاسخ

عزیزم رفلاکس نداره

وای وای پسر منم بدوش شیرتو حتما اگه کمم شد بده بهش

پسرمنم همینجور کرد وآخرشم سینمو ول کرد

فک کنم تو این سن طبیعیه پسر منم همینجوری شده

اشکال نداره عزیزم طبیعیه پسر منم نزدیک 1 ماه اذیت کرد بعد خود به خود درست شد

سوال های مرتبط