میان وعده پسری 🍎
سیب . گردو . کشمش
شما چی دادین ایده شه🥰

تصویر
۸ پاسخ

من سیب و خیار با پرتقال با یکم انجیر و توت خشک ولی سیب و خیارو کم میخوره

منم میوه و آجیل میدم
دیروز پنکیک موزی و میوه
کلا هرروز عصر میوه جزئش هست

بعد نهار ی بستنی خورده ی چند تا دونه کشمش همین

یک ساعت بعد ناهار هندونه خورد الان بخوابه بیدارشه آش رشته بهش بدم دیگه تا شام

تازه بزوررر یه خورده نهارخورد
خابید
حالا بیداربشه ببینم بقیه غذاشومیخوره یا نه
نوشجانش

نوش جانش
زوده والا تازه ناهار خورده میخاد میخابه
شام ساعت چن میخوره پس؟

ماشالله بهش همشو میخوره

نوش جونش خوابه پسر هنوز بیدار نشده عزیزم همشو میخوره ؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی