نه ناشتایی نمیخاد میگن صبح بزنید چون خواب بودی چن ساعت سرویس نرفتی ادرارت غلیظه و هورمون بارداری رو سریع تر نشون میده وگرنه من خودم هر دو حاملگی مو شب زدم دو تا خط پرنگ افتاد
ن ربطی نداره ک
چون ادرار اول صبح غلظت دارع واسه همون دقیق ترع
نه قبح چون مقدار اون ماده تو اذرار بیشتره قابلیت تشخیق بهتره
اول صبح دقیق تره
نه ناشتایی نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.