بیبی چک بخای بزنی حتما باید ناشتا باشی؟

۵ پاسخ

نه ناشتایی نمیخاد میگن صبح بزنید چون خواب بودی چن ساعت سرویس نرفتی ادرارت غلیظه و هورمون بارداری رو سریع تر نشون میده وگرنه من خودم هر دو حاملگی مو شب زدم دو تا خط پرنگ افتاد

ن ربطی نداره ک
چون ادرار اول صبح غلظت دارع واسه همون دقیق ترع

نه قبح چون مقدار اون ماده تو اذرار بیشتره قابلیت تشخیق بهتره

اول صبح دقیق تره

نه ناشتایی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی