۳ پاسخ

بخاطر سنشه
دختر منم فقط دراز کشیده میخوره گاهی
اونم به قصد خوابیدن بجای پستونک

عیبی نداره مجبورش نکن اگه دل درد نیست راه ببر یکم سینتو شیرین کن بده دهنش

مثل بچه من شده دارم دیونه میشم خیلی کم شیر میخوره

سوال های مرتبط