۲ پاسخ

من دومپریدون و پودر اس امپرازول دکتر داد برای دخترم
پودر اس امپرازول رو که خورد دوبار اشتهاش کم شد به شدت دیگه ندادم
دومپریدون خوبه

من میدادم ولی بچم اذیت میشد فقط دومپریدون شبا میدم

سوال های مرتبط

مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی