بچم چیههه
برا ۱۲ هفته بود
منتظرم ۱۸ هفته شم برم انومالی😍

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

انگار پسره

دختره عزیزم

وای خدا چقدر گردالیه😍قربونت بشم اخه فسقل😍 حسم میگه دختر گیس گلابتونه😍

پسرررر

اگر دکتر دستگاه و سمت چپت میزاشت دختره اگر سمت راستت میزاشت پسره

دختره عزیزم‌زاویه ناب پایین هست

پسر💙

سلام خانما هفته سیزده هستم برم سونو جنسیت بچه رو تشخیص میدن ؟؟؟

الهی سالم باشه عزیزم
منم یه هفته دیگه باید برم
ولی میترسم چیزی پیدا نباشه اخه هیچ علائم خاصی نداشتم شکمم بزرگ نشده

دختر

صورتش به پسر میخوره
گوگولییی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلدا و پسته مامان نیلدا و پسته هفته چهاردهم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی