۶ پاسخ

حلقه اذیت نشدین بعدش

مبارکه عزیزم اخر حرف حرف خودت شود😂

الهیییی عزیزم بهش پاراکید بده
من پسرم سه ماهه بود به روش حلقه ختنه کردم خداروشکر اصلا اذیت نشد فقط،نیم ساعت گریه گرد

بهش استامینوفن بده از پاراکید بهتره، با سرم شستشو بشور حتما ، اگه آنتی بیوتیک داده بهش بده ، منم پسرم رو صبح ختنه کردم ، نزار خیلی پاهاشو تکون بده

عزیزم ادرار های اولش سوزش داره وگریه میکنه واون بقراری تایک هفته هم شاید طول بکشه
من پسرم رو پنج شنبه هفته ی قبل ختنه کردیم به روش سنتی یک روز کامل گریه کرد ازفرداش تاامروز که ۵-۶روز گذشته هنوزم بیقراری داره
پماداستریل چشمی بزن نزار خشکی کنه وبرای آروم کردنش سعی کن روی پاهات بخوابونیش بزار اروم باشه من روزاول تاشب بچم روی پاهام خوابیده بودوهر۴ساعت قطره استامینوفن میدادم فقط به اندازه ی وزنش و۸ساعت یکبار هم خیلی خیلی کم دیفن دادم که بخوابه

تحمل کن عزیزم بچه درد داره بهش استامینوفن بده

سوال های مرتبط