نوزادتونو قنداق میکنین یانه؟

۹ پاسخ

از اول نکردم و نمیکنم بچم تو شکمم و جا نداشت تکون بخوره الانم ببندمش اصلا دلم نمیاد
یک باز قنداق کردم انقد گریه کرد تا بازش کردم

از اول نکردم

من نکردم و عادتم نداره بمونه بچم

بله به خاطر اینکه یه مدت تو شکم و تو محیط بسته بوده حالا که آزاده دست و پاش میپره و بدخواب میشه قنداق مثل یه آغوش میشه براش...بچه های من که با قنداق خیلی آروم بودن البته نه به اون سفتی که قدیمیا میبستن نه به اون شلی که الان میگن دستا بسته پاها باز

نه عزیزم دکترا هم بفهمن دعوات میکنن بچه تو شکمت ازادتر بوده قنداق میکنی که چی بشه خوبه خودتم ببندن نتونی تکون بخوری اصلا دلم نمیاد با نوزاد این کار کنم صداش درنمیاد بگه نکن منو نبند گناه داره اسباب بازی نیس که موجود زنده اس

اخ نه گناه دارهه🥺

۱۰روز اول فقط

اره ولی شبا بیشتر شب باز میخابه چون راحت تره

اره اگه نافشو انداخته قنداق کن

سوال های مرتبط

مامان دلماه🤍🌙 مامان دلماه🤍🌙 ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی