شیشه شیر پلاستیکی نوزادتونو چجوری استریل میکنین؟

۴ پاسخ

من آب گذاشتم جوش بشه بعد زیرشو خاموش کردم. شیشه شیر و پستونکش رو در حد پونزده بیست ثانیه گذاشتم توی آب جوش بمونه و بعد در آوردم و با آب معمولی شستم و گذاشتم خشک بشه.
البته محلول ضدعفونی شیشه شیر داروخونه ها هم دارن اگه دوست داشته باشی میتونی از اونا هم تهیه کنی

مایع یونی گرفتم با اون میشورم

مگه شیر خودتو نمیخوره؟

مایع استریل یونی عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی