چرا باید رایگان باشه به چه دلیل🤣
نه خیریه زدن پول نمیگیرن
ن در راه خدا خانه بازی زدن مفتکی 🤣🤣🤣
ن ماچ 😁
من میبرمش ساعتی ۲۵۰ تا دقیقه شو حساب میکنه پول میگیره حتی یه تاب و سرسره داخل حیاطش هست اونم شامل ساعت ورود میشه....
اینجا ساعتی150 میگیرن ولی من که پسرمو میبرم 100 میگیره نمیدونم چرا😑😂😂
آره ساعتی میگیرن نیم ساعت داره و یکساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.