۷ پاسخ

چرا باید رایگان باشه به چه دلیل🤣

نه خیریه زدن پول نمیگیرن

ن در راه خدا خانه بازی زدن مفتکی 🤣🤣🤣

ن ماچ 😁

من میبرمش ساعتی ۲۵۰ تا دقیقه شو حساب میکنه پول میگیره حتی یه تاب و سرسره داخل حیاطش هست اونم شامل ساعت ورود میشه....

اینجا ساعتی150 میگیرن ولی من که پسرمو میبرم 100 میگیره نمیدونم چرا😑😂😂

آره ساعتی میگیرن نیم ساعت داره و یکساعت

سوال های مرتبط