من کم کم شیر میدم بهش
شیر خودمو کمتر میاره بالا یعنی سیر که بشه در حد یه پس شیر بالا میاره اما شیر خشک بیشتر
بعضی وقتا هم بچه شیر نمیخواد ماها الکی میایم شیر میدیم یعنی ممکنه پوشکش باشه دل درد یا یبوست باشه یا دلش بخواد بخوابه
اگر هیچ کدوم اینا نبود بعد برو سراغ شیردهی
من سعی میکنم حجم کم بهش بدم مثلا زیر سینم میخوابه در حد ۲۰ دقیقه میذارم شیر بخوره بعد خودم میکشم از دهنش
اگر بیدار شد آروغ میگیرم باز گشنه بود میدم اگرم خوابید که فقط آروغ میگیرم
حداقل ۲۰ دقیقه همینطور که خودم دراز کشیدم حالت عمودی میذارمش روی شونم و پشتشو ماساژ میدم براش بعد میخوابونمش سر جاش
دیگه دارو هم خیلی داروهای زیادی امتحان کردم چون بچه من رفلاکسش با یه مریضی ویروسی شروع شد اون موقع استفراغ و اسهال شدید شد یعنی مثلا کل تشکش میشد استفراغ و خیلی بد بود
دارو متوکلوپرامید و فاموتیدین و پدی لاکت این دوره اول
بعدش که مجدد بعد ۱۴ روز بردم دکتر داروهاشو عوض کرد
امپرازول و پدی لاکت رو گفت ادامه بدم
من یه چند روز امپرازول دادم بهش بعد دیدم گناه داره بچه هی دارو هی قطره خودم رعایت میکنم شیردهی رو بهتر شده
کیدیزول و دومپریدون
پسر من کلا شیرخشکیه برااین ماه پسر شما ۲ ساعت ۶۰ تا میدادم حتمااروغ میگرفتم و بعدش عمودی نگهش میداشتم تااونجا ک میشد چون اون حتی مهم تر از اروغ گیریه تشک انتی رفلاکسم میخوابوندمش هنوزم همین.
دارو هم کیدیزول دومپریدون بااس امپرازول دادم امااثر نداشت الان نکسیوم میدم تازگیا
شیرخشکم ای ار میدم
حجم کم ولی تعداد وعده رو بیشتر کن
آروغ گیری و نگه داشتن به صورت عمودی حدود۱۰ دقیقه
باشتاب بچه رو از شونه پایین نیار و روی سطح شیب دار بخوابون سر باید بالاتر از معده باشه
بعد. از شیر خوردن بچه رو زیاد. تکون نده
برای کنترل ولع شیر خوردن پستونک بده
موقع شیر دادن به بچه سرش بالاتر باشه نسبت به بدنش
دارو هم امپرازول ساشه ای میدم
سرچ گوگل کامل توضیح داده شده
دکترش هم بپرسی کامل بهت توضیح میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.