ایو دی گذهشتن بعد نخ اویزان میمونه؟ من تا حالا نزاشتم نمیدونم

۲ پاسخ

ی مقدار نخ هستش ولی خودت اصلا حس نمیکنی
عذر میخوام حتی حین رابطه همسرت هم متوجه اون نخ نمیشه
مگر اینکه خیلی بلند باشه.
من قبلاً داشتم ی مقدار نخش اذیتم میکرد ی هفته بعدش رفتم برام کوتاه کرد

اصلا حسش نمیکنی من ۶ سال داشتم بهترین روش جلوگیری از نظرم الانم بعد از زایمانم سریع میزارم خیلی خوبه البته باید پیش دمتر خوب بزاری وگرنه اذیتت میکنه هی لک بینی داری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه امام اول👶 مامان هدیه امام اول👶 هفته دوازدهم بارداری